تعمیر تابلو برق

تعمیر نگهداری تابلو برق صنعتی فروش و نصب انواع تابلو های برق اضطراری و رفع عیوب

تعمیر تابلو برق

تعمیر نگهداری تابلو برق صنعتی فروش و نصب انواع تابلو های برق اضطراری و رفع عیوب

تعمیر تابلو برق

سرویس های نگهداری برق سه فاز و تک فاز ساختمان و صنایع در اسرع وقت کلیه تعمیرات تابلوهای صنعتی(تابلو برق) پذیرفته می شود.
طراحی و ساخت کنترولر های هوشمند برای انواع دستگاه ها حساس به نوسانات برق و رفع مشکل نوسانات برق
تماس :09127169670

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

تعمیر تابلو برق

نگهداری از تابلو و سیستم پشتیبان قدرت (برق)

تابلو برق یکی از اجزای سیستم قدرت متصل به ژنراتور پشتیبان یا سیستم UPS ستون فقرات سیستم برق را تشکیل می دهند. با سیستم UPS بار الکتریکی برای پانل های توزیع می شود که به خروجی سیستم متصل هستند. بارهای در سیستم های مبتنی بر ژنراتور برای پانل های توزیع است که به تابلو اتوماتیک انتقال متصل هستند. دستگاه های قدرت به طور معمول بارها از طریق سوئیچ انتقال می یابند . هنگامی که ابزار قدرت قطع و ژنراتور تولید قدرت، سوئیچ به طور خودکار بار خروجی ژنراتور متصل می کند.


تابلو برق به طور معمول در طول عمر کارکردش ، کم نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می کند . چون ساخته شده برای استفاده با  قابل اطمینان بالا است  و تعمیر و نگهداری زیادی نیاز ندارد، جزء اغلب نادیده گرفته برخی مخاطرات در سیستم . خرابی در تابلو باعث قطع انرژی ورودی و منجر به تعطیل شدن کار می گردد .

بیشترین آسیب به تابلوهای برق ناشی از ترکیبی از آب و گرد و غبار و رطوبت بالا و لرزش ایجاد می شود. رطوبت و گرد و غبار به شکل یک لایه عایق بر روی سطوح انتقال حرارت از اجزای کاهش و افزایش درجه حرارت عامل های اجزای ترکیب. به طور مشابه، رطوبت و گرد و غبار کت اجزای محدود کردن جنبش خود را و باعث پوشیدن بیش از حد می شود .
حداقل یک بار در هر سال، تمام سوئیچ قطع، و قطع کننده مدار باید به منظور بررسی که آنها نه الزام آور اعمال. در همان زمان همه مخاطبین و اتصالات در سیستم برای ایجاد حفره های تغییر رنگ و تنگی باید بازرسی شوند.

اجتناب از بروز اشتباه مجدد

سیستم
پشتیبان  قدرت بسیار قابل اعتماد هستند و شیوه های نگهداری خوب که راه برای مدت طولانی نگه داشتن آنها وجود دارد . به عنوان مثال، در طول قطع طولانی برق آن خواهد بود لازم به ترتیب تحویل سوخت گازوئیل به دیزل ژنراتور. عقد قرارداد با تامین کنندگان باید پیش از زمان با تضمین تحویل برنامه تنظیم شده.

مراقبت باید هنگامی که برنامه ریزی محل سیستم قدرت پشتیبان گرفته شده است. ژنراتور واحد های پر سر و صدا است که ایجاد لرزش و خاموش دود اگزوز هستند. واحد باید به گونه ای که آنها از تداخل با عملیات و در عین حال آنها نسبتا به راحتی گره خورده است می تواند نسبتا نزدیک به تابلوهای توزیع برق تسهیلات هستند به طوری که در واقع شده است.

تعمی و نگهداری در سیستم های یو پی اس نیز دقت زیادی لازم دارد.در این دستگاه ها تهویه باید به طور مناسب انجام پذیرد چرا که حرارت زیاد منجر به کاهش طول عمر باتری و سایر قطعات می گردد . تهویه خوب نیز برای جلوگیری از تجمع گاز هیدروژن که یک محصول جانبی نرمال باتری شارژ است  فرایند مورد نیاز است.

علاوه بر این، مهم است که تمام بارهای درستی متصل به سیستم مورد نیاز تقسیم و اتصال یابند . با گذشت زمان، برق مورد نیاز در داخل تاسیسات را تغییر دهید. در حالی که آنهایی که قدیمی حذف یا بارهای جدید اضافه می شوند. هر سال حداقل یک بار باید بررسی تجهیزات برای برق پشتیبان مورد نیاز است . عدم انجام این کار ممکن است نتیجه در سیستم قدرت پشتیبان گیری کاملا عکس نماید .

قطع برق ممکن است
در هر زمان رخ دهد . در نتیجه، پرسنلی که بیشتر آشنا با نحوه اجرا و نظارت بر سیستم قدرت پشتیبان گیری هستند در زمان قطع برق ممکن است. بنابراین ضروری به خوبی روش جزئیات آنچه باید انجام شود در صورت قطع برق نوشته شود . این روش باید همه چیز را از چه باید بکنید اگر سیستم شروع به نحوه نظارت بر سلامت سیستم در حالی که آن عامل را پوشش میدهد.

هنگامی که در وضعیت واقعی تابلو به طور مداوم تحت نظارت و ارزیابی، تعمیر و نگهداری به موقع و سریع - مبتنی بر سیگنال زوال و احتمال عدم افزایش انجام خواهد شد. به گزارش های مؤثر در پیش آگهی وقوع خرابی ها جدی به حداقل رسانده سرویس پنل انجام شود، نتیجه اقتصادی مطلوب، نتیجه افزایش بهره وری استفاده می شود.
<<قبول سفارسات نگهداری و تعمیرات تاسیسات برق و تابلو های صنعتی>>
09127169670

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی